Інтертелеком перестає працювати в стандарті CDMA з 01.11.2021 року
Через використання застарілих технологій та фінансових труднощів у копанні Інтертелеком було прийнято рішення піти з ринку мобільного зв'язку та повністю відключити своїх абонентів від мобільного зв'язку та бездротового інтернету у всіх регіонах нашої країни, за винятком одеської області.
Компанія перевела своїх абонентів мобільного зв'язку в мережу оператора Трімоб, що стосується надання Інтернету доступу, то абонентам нічого на заміну не надали.
Чому Інтертелеком не зазнав конкуренції?
- Низька швидкість – близько 1-3 Мбіт/сек, максимальна швидкість обмежена технологією CDMA REV.B і становить 14 Мбіт/сек. Велика трійка операторів Київстар, Vodafone, Lifecell запустили 4G LTE покриття у всіх регіонах нашої країни на низьких і високих частотах, де швидкість передачі даних становить до 300 Мбіт/сек, а реальна швидкість найчастіше вище 50 Мбіт/сек, що в десятки разів вище ніж у Інтертелеком.
- Запуск 4G мереж LTE в діапазоні 900 МГц, що відповідає LTE Band 8, дозволило операторам мобільного зв'язку покрити практично всю територію нашої країни і суттєво обійти Інтертелеком.
- Вартість Інтернет пакетів від операторів Київстар та Lifecell з наданням повного безліміту без обмеження швидкості.
- Універсальність обладнання - для роботи інтертелекому в модемі необхідно було придбати спеціальний модем CDMA стандарту, звернутися до дилера і запрограмувати його або купити RUIM карту, оскільки оператор був єдиним, що надає послуги в цьому форматі, використовувати CDMA обладнання в інших мережах було неможливо. Модеми 4G універсальні, працюють швидше і стабільніше для зміни оператора необхідно просто змінити цим карту.
Що ми пропонуємо абонентам Інтертелеком, у яких перестав працювати Інтернет:
- Купити 4G модем зі знижкою
- Підібрати 4G антену LTE MiMO з інженером, з урахуванням місцевості та рельєфу.
- Вибрати тарифний план оператора
- Провести монтаж під ключ.
Компанія "Інтертелеком" у 2021 році реалізовує поетапний процес трансформації надання телекомунікаційних послуг та мобільних сервісів. Реалізація та впровадження першого етапу було розпочато 1 травня 2021 року та полягало в обмеженні або повному припиненні надання послуг широкосмугового доступу в інтернет (Wi-Fi та ШПД) у переліку регіонів України. Наступний етап полягає в обмеженні з 1 листопада 2021 року надання послуг мобільного інтернет доступу за допомогою технології CDMA, фіксованого та мобільного широкосмугового доступу у Вінницькій, Житомирській, Київській та м. Київ, Кіровоградській, Миколаївській, Полтавській, Сумській, Харківській, Херсонській, Хмельницькій, Черкаській та Чернігівській областях.
Телекомунікаційні послуги в повному обсязі будуть збережені на території міста Одеса та Одеської області, що означає продовження надання послуг голосового зв'язку з використанням міського та мобільного номера, мобільного інтернет-доступу за технологією CDMA, фіксованого широкосмугового доступу з використанням радіоканалу або GEPON. На території решти областей України реалізовано можливість використання послуг голосового зв'язку за технологією SIP (інтернет телефонія).
Звертаємо вашу увагу на те, що зміна території покриття для абонентів, які використовують послуги без прив'язки до місцезнаходження, не є підставою для розірвання договору обслуговування в односторонньому порядку з боку Оператора. У разі відсутності можливості продовжити використання послуг у зоні операторського покриття списання абонентської плати згідно з встановленими тарифами буде призупинено. За бажанням продовжити використання послуг на території доступного покриття активуйте номер в Особистому кабінеті.
Додаткова інформація може бути надана при зверненні до Центру інформаційної підтримки:
- за номером телефону *750 (з абонентського номера "Інтертелеком") - дзвінки безкоштовні
094 50 50 750 (з номерів інших операторів) – згідно з тарифами оператора;
ТОВ «Інтертелеком»